Pages

Tuesday, December 28, 2010

tagged by ema n zhu!!

*sampai skali 2org yang tag aku*
*maka harus disahut dengan penuh hemah*
.
.
.
.
.
1. Adakah anda rasa anda HOT?
: mestilah x,,,l0w profile sudeh,,haha~

2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang?
3. Cerita pasal gambar ni
- merupakan pic konvo saya pada 10.10.10 tempohari bersama keluarga tercinta,,suke ngn pic ni sebb seting cantik,,saya juga nmpak cntik di situ,,hehe,,bolehkah?!!


4. Kali terakhir makan pizza
 - last makan pizza kalau xsilap dalam 2bulan lepas,,pemberian dr.shima (mak penah ngasuh anak die dulu),,pizza yang ade meatball kt atas die,,sdp2,,suke!!



5. Lagu terakhir yang anda dengar
- balik dr sek td dgr lagu "biarkan aku jatuh cinta-st12",,suke lagu ni,,ade sntimntal value!!



6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
- sambil bermesej2 ngn upha,,,rndu dia!!


7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
- diah / yaya(fateh je yg panggil) / kak yang

8. Tag lagi 5 orang


9. Siapa orang no 1 dengan anda?
- bestfren kat matrik dulu~



10. Katakan sesuatu kepada no 5
- oit mok!! aku tag ko,,hehe~



11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
- setahu saya namenye aimran,,tengku tuh,,heheh!!



12. Bagaimana pula dengan no 2?
- owh,,,tidak tahu pule die berhubungan dgn sape!!



13. Kata kata cinta kepada orang no 4
- Erkk!!



14. Berikan 4 fakta tentang orang yang kamu tag

- fateh   -  comel, manje, suke ketawa kot, bile ketawa mate jadi sepet,,cute jek,,hehe,,org ganu,,
- munie - juge org ganu, lahir thn 86, peramah n suke mengusik,,hee~
- alep   - sgt comel, manje, simple but nice, kecik molek~
- dayana - cantek, pendiam swktu di sek dulu, bff ema, ada kete stria~
- ery - suke sakat aku, knln alam maya, staff uitm juga photographer, gemo0k!!haha~





 

1 comment:

Fathiha Zainal said...

fateh - comel, manje, suke ketawa kot, bile ketawa mate jadi sepet,,cute jek,,hehe,,org ganu,,

Aww.. Aww.. Kte ke ni kmu?? Hiks! >_<
Ade2 aje la kmu nihh.. Ouhh.. Rindunye kt kmu.. :(