Pages

Friday, December 10, 2010

sory mydear~

saya xphm knp msti ade salah faham?!!
knp sejak 2menjak ni kami selalu selisih faham?!!
saya perlukan die lagi,,,
saya perlukan die untuk berkongsi masalah saya,,
knp die selalu ckp saya dah xperlukan die,,
saya xsuke die ckp mcm 2,,
saya try fhm situasi die jgk,,
saya pun nk tau mslh die jgk,,
tp die slalu ckp,,'xpelah,,mslh kecik je,,xpenting pun'
cume sbb salah faham,,kami jadi mcm ni,,,
arghhh,,,bencinye 'salah faham'!!!

*blh x kalau saya nk lempang kamu smp 80x!!



p/s: hate diz feelin,,,rse nk jrit kuat2 sambil tekup muke kt bantal!!
      *asal kamu tahu ye wahai sahabat, tiada siape yang blh gnti tmpt kmu
        sbg shbt sejati saya dunia akhirat,,sory 4 da harsh word
        my dear!! really miss u!!




[mynewmenadieya]



4 comments:

mUnie UncLe hUsin said...

x baek gadoo lame2..
salam cepat!!
salam cepat!!
dengar ni kakak cakap-eh-tulis ni..
salam cepat!!
ape ni gadoo2.. saje le tu..
rindu kan sbnrnye..
heee~

mynewmenadieya said...

haha,,tau xpe sis,,,
rndu gler,,,
xtaulah,,blm ade rzki nk jmp,,,
plan dah cukup baik dah,,
tp ade je hlngn,,huhu~

mUnie UncLe hUsin said...

tu tandanye kene ajak kak yunie jugak.. hehehe
upha dapat mane?
senyap je puspawati ramlooo neh..

mynewmenadieya said...

haha,,upha,,,
dpt kt ceruk sik sana sis,,,
hehe,,