Pages

Sunday, August 21, 2011

surat untuk awak~

.assalamualaikum.
erm...cmne ye nk start?  cmne ye nk mula? 
err...xpe2. saya cuma nk mengaku yang saya mmg selalu view profile awak..
saya sebenarnya xtahu feel saya kt awak..tapi mmg tiap kali saya on profile saya, saya mesti ingat awak..
saya mesti view profile awak..kalau lah awak dapat detect saya selalu usha profile awak..mesti saya malu..

saya sendiri xpasti prsn saya..
saya juga xtahu feel awak terhadap saya..
mungkin kita dipertemukan untuk bersama?
atau mungkin kita cuma dipertemukan untuk berkawan sahaja..

awak nak tau x..
saya rasa excited dan sukeeee sgt2 kalau awak komen kt profile saya..
saya juga akan rse seronoookkk sgt2 kalu awak like apa2 dekat profile saya..
tengoklah, betapa xmalunya saya kan..
mungkin saya je kot yang rasa mcm tu...sedangkan awak x..
berbesarnya hati saya kalu awak sudi nk ambil tahu hal saya..


saya selalu tengok phne dan bukak cntct list..
saya selalu berniat nk mesej awak..
tp..bile pk..xmalunya saya kalu nk buat mcm tu..
jadi, saya matikan niat saya..
walaupun kita baru bermesej cume 2x dalam phne..
tapi itu cukup membuatkan hati saya gembira.
tp bila pk balik, bahaya sebenarnya sikap saya mcm ni..
mungkin memakan diri saya sendiri kelak..

saya sendiri tidak dapat jawapan..
hanya Tuhan sahaja yang tahu..
saat ini, saya sendiri tak yakin dengan perasaan dan hati saya..
saya harap saya dapat petunjuk..
semoga Allah membuka pintu hati saya..
saya juga berdoa semoga Allah membuka pintu hati awak..
semoga hati kita didekatkan..
dan andaikata kita tidak ditakdirkan untuk bersama,
saya terima dengan hati yang terbuka...
saya minta maaf sebab selalu view profile awak, tanpa pengetahuan awak..

kalau awak baca ini, kalau awak rasa ini, maknanya ini adalah awak..
dan tipulah kalu saya cakap, saya xharap awak rasa...

p/s: agaknya saya dah mula taruh hati kat awak, tp saya sndiri yang takut dan xnk mengaku..saya sendiri yang nk elak rasa tu..maybe!!

[mynewmenadieya]



No comments: