Pages

Monday, August 29, 2011

ramadhan terakhir kali ini..

.assalamualaikum.
alhamdulillah..genap sebulan kita menunaikan ramadhan..
sayu d hati untuk meninggalkan bulan yang penuh dengan kemuliaan ini..
sekejap betul aku rasa puasa kali ni,,sungguh tidak puas!!

tapi ramadhan kali ini, sngt2lah berbeza dengan tahun2 yg sebelum..
kalu dulu, tyme student..berbuka lebih banyak ditemani kawan2..tp sekarang lebih banyak bersama family tersayang..
kalu dulu..byk diselubungi pilu,,tp sekarang tidak lagi..
aku punya family dan kawan yang sungguh cheerful untuk mewarnai hidup aku..sungguh kellassss!!! suke3x~

sngt2 berbeza aku rasa kali ini, Allah beri aku peluang untuk bersama semula dengan kawan2 lama yang dah berkurun lama xjmp..
skali 2reunion yang aku join..
insyallah,next entry aku akan crte memori2 aku berbuka bersama2 mereka.. :)

ok, apepn..d kesempatan ini, aku nk mengucapkan selamat hari raya..maaf zahir dan batin..


p/s: good things come to those who wait patiently...sabar2..sudah merasai sedikit2..thanks God!!




[mynewmenadieya]




No comments: