Pages

Thursday, August 18, 2011

cakap memang senang...

.assalamualaikum.
secara jujur aku cakap..sekarang ni mo0d untuk menghapdet belog agak kurang memberansangkan..
mungkin disebabkan oleh ketiadaan idea yang ingin dicurahkan..

saat ini, kala ini, aku hanya menaip apa yang aku rsa aku nak taip. seperti rutin2 aku yang biasa..sekadar menaip apa yang terlintas dilubuk fikiran.

baru2 ni, penah aku update status, mneyatakan bahawa "barang yang lepas usah dikenang, buat sakit hati je"
yee!! memang betul pun.. tp sejauh mna kita mampu nk buat macam tu..bak kta orang "tempat jatuh lagi dikenang" begitulah hakikatnya..memang perit untuk kita ungkap.hanya tuan punya badan yang mengetahui jatuh bangun diri sendiri..sighhhh...cakap pnjang pun xguna..

tahun ini, aktiviti untuk ke kuala selangor akan menjadi sejarah buat selamanya..
tiada lagi rutin tahunan untuk beraya ke sana.. y?!! biar aku sndiri yg tahu..
lately, dicorong2 radio,sudah mula kedengaran lagu2 raya...
sebak di dada terkenang akan peristiwa raya tahun lepas..ya!! peristiwa raya di kuala selangor, yang sudah terkubur dalam hidup aku..aku sendiri tidak mendugai..perit,sedih,sakit,,sudah lali dalam hidup aku..
perasaan yang teramat kecewa..arghhh..biarlah sejarah hitam itu bersemadi buat selamanya..
semoga ada sinar dalam hidup aku kembali..tuhan maha mengetahui,tuhan maha adil...

memang mggu ini, mo0d agak kurang stabil..juz plz leave me alone..leave me on my own life..jnji aku xggu sesiapa.
janji amanah n tanggungjawab aku terjaga dan tidak terjejas..semoga ke'bz'an aku sebagai penjawat awam, membawa aku untuk melupakan peristiwa2 itu~


aku tahu,entry kali ini mmg cukup emosi..biarlah..biarlah aku mengadu begini..kerana apa yang aku tahu,blog aku inilah tempat yang paling setia untuk aku meluah segala2nya...raya tahun ini....mungkin xkemana.~




p/s: boleh x nk menunggu sang bidadara datang?!! siapa?!! yg pntg bidadari akan tunggu~


[mynewmenadieya]



No comments: