Pages

Saturday, May 7, 2011

jarijemari menaip~

.assalamualaikum.
serioushit!! macam2 feel yang aku rse sekarang ni,,,bercampur aduk,,dah macam rojak,,,emosi tahap xleh nk control,,otak tahap xbape nk waras,,okeh,,melampau!!
pagi tadi,,abah kejut, mintak aku stay kt ruang tamu, tunggu mak balik dari pasar coz abah nk g klinik,,okeh,,aku ngan longlainye kuar bilik n betapa kt ruangtamu yang sunyi sepi 2,,syahdunya pagi,,,lame dah xrse hujung minggu yang damai macam ni,,,LOL

then, pagi2 lagi abang aku dah bangun n mandi sbb nk g booking tuk servis kete die,,aku plak masih betapa ngan sungguh selesanya kt sofa ruangtamu ni,,huhu,,tibe2 teringat plak,,satu misi aku lom settle lagi,,adeh,,,tpkse bangun n mandi,,,b4 tu,,janji ngn abang, mtk tolong temankn aku,,

ye!!pagi ni aku tpakse bawak 'ikan' aku g klinik,,ikan aku xbape nk sihat lately,,xpe,,sayang punye pasal, aku turutkan,,manje sungguh ye ikan aku nih,,huhu,,,n sesampainye di sane,,,beberapa tenaga manusia datang untuk memerikse,,huhu,,dannnnnnnn,,,,bende yang paling aku xsanggup nk dengar,,,,,ikan aku tpkse ditahan seminggu di wad,,,damn!!! cane aku nk g keje,,,waaaaaa,,,okeh,,abis takat itu!!



***********************************************************************



**macam2 jadi hari ni,,,dan malam tadi aku sentap tetbe ngn bff aku,,,
ntah,,cam hape je,,,mencik!!!
xperlu nk cite nape n sebab ape,,,biar aku yang rse sendiri,,n aku menyampah saat itu,,,**



***********************************************************************



dan petang tadi,,,aku membuang semua rase mencik, menyampah n serabut itu,,,,malas sudah mahu pikir,,,hehe,,,nk tahu ape yang aku buat,,,,okeh,,,tunggu next entri,,,hehe,,,,

bye2,,,winkwinkwink~


p/s: entri kali ini tiade pic,,,,next entri aku janji,,,aku letak pic model2 cantek,,haha,,,xtipu!!


[mynewmenadieya]





8 comments:

eryn mohd nor said...

hahaha,,funny la cikgu nadiyah...:)..anyway..cnteq blog cikgu!!jumpe kt sek yer ckgu..huhu..-arina

mynewmenadieya said...

oit,,,funny ke?
amboi,,,,usha blog sy ye,,,ingt,,,kt sek,,hal sek k,,,xde nk cte2 hal blog,,hehe,,,

eryn mohd nor said...

ala cikgu,,,,huhuhuhu..cket je..ske bce blog cikgu..MACAM-MACAM ade,,,,

mynewmenadieya said...

hehe,,,,tunggu next entri,,ade model cantek2,,,haha

eryn mohd nor said...

k cikgu...alwys open cikgu nyer blog...nk syer sebarkn ke?????huhuhuhu...

mynewmenadieya said...

haaa!!!!xpayah ssh2 nk sebarkan ye,,,
biar underground mcm ni je,,,
kalu sy tau awk sebarkan,,,siaplah k,,

eryn mohd nor said...

x pe lah cikgu,,,,x susah pon,,tngal nk copy n paste kt wall sye kt fb..huhuhuhu..sye baek atie,,,cikgu jngnlah rse trhutang budi yer,,hahaha

rambut_cantik said...

jgn btapa aras sofa lg k..nnt ank ikan mak lari..xde kaitan..haahaa