Pages

Monday, May 16, 2011

dan akhirnya,,,impian aku tercapai~

.assalamualaikum.
xtaulah,,kenape minggu ni aku liat sangat nk hupdet blog,,huhu,,,
memandangkan itu, maka banyaklah alkisah yang berlaku yang berkumpul2 dalam minggu terbabit,,
dan ini, tika ini aku bersenanglenang dan bermurah hati untuk meng'qada' kesemua skali,,
dan memilih untuk dimuatkan didalam 1 entry untuk dikongsi dan ditatap oleh kalian semua,begitu,,huhu~

mahu cerita sedih, atau gembira atau kedua2nya?!!
0wh,,terpanggil aku untuk bercerite yang gembira2 sahaja ok,,,memandangkan perasaan gembira aku lebih daripada perasaan sedih,,,,laLala~

dan seperti tajuk entri aku kali,,akhirnya aku berjaya juga mendapatkan apa yang aku hajati,,,
mau x,,,lme dah kot aku xbertukar angin,,,sampai naek kopak2 jugaklah aku gne 'menatang' ni,,huhu,,,
keadaan memanggil aku untuk mencapai impian tersebut,,,bunyi macam hape je kan? huhu,,,sebenarnya ape yang aku maksudkan ini adalah.....

*ye!! aku dah dapatknnye,,,sgat gumbira okay,,hihi,,
m0od: 'keciwi',,haha,,,ayat upha

juga,,,sabtu bru ni,,seperti yang dirancang secara drastik,,
selepas habis LADAP di sekolah,,aku bergegas ke mid valley untk berjumpa somebody yang dah berbulan aku tak jumpa,,,huhu,,,kali terakhir berjumpa adalah sewaktu konvo tempohari,,
dan perasaan excited untuk bertemu adalah ditahap yang paling xboleh nk control,,,sungguh over disitu!!
gagahkan jugak ke sana,,,smp tertido2 dalam tren,,letih punya pasalkn,,haha,,,
perjumpaan yang singkat, tetapi padat dengan pelbagai story dan memory,,hihi,,
hope dapat jumpa kalian lagi!!


miss uolls,,miss licious,,hope nextplan with licious menjadi!!



[mynewmenadieya]




No comments: