Pages

Thursday, November 17, 2011

suke3x...!! ^^

.assalamualaikum.
hyeeee cik B!!
sok aku last sek...sek dah nk cuti...
daaannnn.....mo0d aku untuk bholiday pun dah mencanak bagai...
suke3x...!! >.<

1st trip aku...ke KEDAH...hehehe...
KEDAH....here i come..
wait for me ok!! xsabarnya nk jmpe kamu upha...
plz..jnj dgn i..wajib bawak i ke tempat2 yang penuh dengan kedamaian..
i dah terbayang2 pemandangan sawah yg meluas bersama desiran angin yang mempesona...
syahdu!! xsabar..xsabar..xsabar...urghhhh!! ^^


p/s: semoga perjalanan aku selamat...Lindungilah aku dari apa jua perkara yang tak diingini..AMIN~


[mynewmenadieya]


2 comments:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

enjoy your holiday! =)

chenta said...

y mi x tau pun u nk mai kedah???buekk..majuk ar..dtg kdh jmpa upha je kan..i kan bukan dok kedah..