Pages

Tuesday, November 15, 2011

entri rojak la pulak...

.assalamualaikum.
hye cik B...lamenyeeee xsinggah sini..!!
lately tersangatlah bz...dah makin nk cuti ni..mkin banyak bnde yg nk dselesaikan..
xmenang tangan rasenye..lps satu,satu yang aku hadap..
tapi aku tau..walau mcm mne banyak kerje pun..sebelum cuti mesti boleh siap punya lah.. pasti..!! sangat pasti!!hehehee...^^

cume agak tamak..kalau boleh..sume keje nk buat dalam satu masa..
pastu mulalah kelam kabut...eh..itu xsiap lagi..alamak..yg ni aku xsentuh lagi..pastu nmpk org tu buat tu.kite pn sebok nk buat tu jugak..pastu tinggalkan kje yg tgh buat..pastu nmpk kje lain plak..stop yg ni plak, buat yg tu pulak...nahh..sume kau nk balun nard..gelojoh betul..sudahnye sume separuh jalan..hihi...buruknye perangai...^^

dah2..ok...stop takat tu..aku nk share kt cik B ni..
aritu aku ade jnj ngn bebudak nk bagi dorg present kalo result dorg gempak..
dan alhamdulillah.aku dah tunaikan..mudah2an rezeki aku diberkati olehNya..hehe..
skali skale..ape salahnye...ye tak...disamping tu, dapatlah menaikkan lagi semangat budak2 ni nk belajar..ngeeeee...

jadi aku bagi ini...untuk yang berjaya mendapat markah yang cemerlang dalam subjek aku...cantik, sampai aku sendiri xsabar2 nk bagi kt budak2 nih..hehe..

sukeee..note pad yang cantik....

juge aku selitkan pensil comel sebatang sorang...^^

pastu..aku tambah lagi dengan present ni...
yang ini extra present..aku rase ckgu2 pun jarang ada yang buat macam ni..nk tau kategori ape?!
hehe...ini ialah kategori buku nota tercantik..
wahhh...semangat betul kau mendidik anak bangsa..
sampai penulisan buku pun kau terapkan...hehe...
tp advantage pada dorang jugakkan..kalau buku cntik, brula ade semangat nk bace balik..hehe...kn2?!!
jadi aku wrap kan cntik2..supaya naik seri...begini...
^___^

jadi...semoga student2 aku btambah bersemangatlah ye...
ada rezeki..jmpa la lagi tahun depan...

***************done***************

eh2..one more!!

my workstation...
seminggu ni memang xlekang la dari tempat ni..hehe....

p/s: xsabar nk cuti..yahooooooo0ooo!!

[mynewmenadieya]

No comments: