Pages

Saturday, November 5, 2011

kata2 hati yang xberapa berhati2...LOL!!

.assalamualaikum.
ketika aku menulis ini....jam laptop telah menunjukkan pukul 1.04 pagi..
dan mata aku semakin segar sebenarnya...
td, lps magrib..aku tertidur shingga pukul 11mlm...mungkin letih sangat dengan agenda siang td...

keadaan hening pagi ni turut aku rasakan seperti heningnya hati aku..
serius aku ckp..lately memang tersangat emosi..nk berentri pun entri2 emosi je sume..
dalam kepala banyak hal juga mau difikir..kalau la boleh di 'interpret' dari garis kedut kt muke aku ni,,agknye kalah makcik2 yang umur 70++ kt luar tu..sungguh..betapa berkedutnye muka menggambarkan...."amik kau, byknya masalah..macam ko sorang ada masalah dan orang lain tidak!!"
huh..sungguh terasa mcam tidak bermotivasi langsung ini orang...

selalu berkata2 sendiri...dan apa yang aku tulis ini pun mmg btl2 apa yang aku katakan di dalam hati...
kadang2..kalu duduk saja temenung ke luar tingkap, atau bersendiri..mmg suka nk bermadah2 n susun ayat yang konon2nye jiwang macam ni..bile pk2 blk..kdg2 sedikit sebanyak, macam jiwang ayat novel pun ada..tp..persoalannya..bila plak aku ni kaki novel..?!
lame dah kot xbce novel...novel terakhir bce pun seingt aku..."hah!! tahun lepas..waktu aku kje smntara kt 7e..curi2 baca bile customer xde, xpun duk menyorok kt mana cerok ntah, elak dari cctv supaya xterkantoi dgn store mnager..sbb nk dpatkan feeling cte novel tu..novel adalah novel pnjam.."muka aku nk bli?!! jgn harap!! haha...LOL

okeh..sambung cte..emosi, perasaan tu sume lahir sndiri dalam diri kite..
keadaan mnjadi faktor utama sebenarnya..jadi nard..."kau kena pandai kawal!!"
sekadar peringatan kt diri aku sndiri..
sebenarnya aku puas, bile aku luah ape yang aku rsa kt ruangan ni..
xkisahla nk ckp ape..tp sekarang ni emosi aku biasa2 je..
bile di rumah..aku punya family yang sentiasa memberi semngat pada aku..
bile di sekolah..aku happy dgn persekitran..aku punya 'kakak2' yang selalu care pasal aku..
iye..mmg aku happy..thanks to 'both sis' yg suke nk care, share n helping me..bersyukur sgt2 jmp dgn dorg ni..(^_^)v

erm..lagi ape ye...owh ye..siang tadi after school, aku ngn k.dieba g cari doorgift untk jamuan akhir thun pss nnt..so, lepas aku pickup kt dieba..aku singgah skjp kt petronas..n u noe wut...?!!aku ternampak orang yang btul2 aku xpenah duga untuk terserempak...terus berderau jantung aku, terasa darah dipam laju..sungguh..xduga langsung..dan moment tu sedang buatkan aku xsenang duduk dibuatnya sekarang ni"kenapa terserempak ni..hadoi...!! lagi xadil sbb aku je yg perasan die..die xpon..agak2 kalu die terperasan...ape reaksi die ek?!! hahahaha...*gelak jahat

ok lah tu je kot kate2 dalam ati aku sekarang, kalau perasan..struktur ayat aku pun dah jauh lari dari madah2 bagai..ni la die haaa...mula2 nk feeling2..last2 berterabur..hahaha...salu camtu!!
dan..sekali lagi jam kt laptop menunjukkan 1.39 pagi..memaksa aku untuk beralih ke bantal dan tidur..hehe...

esok..ada agenda penting..tp tbe2 ati jadi 50-50 sbb printer meragam..dah refill tp still xleh kuar ink..
KAITANNYA?!! adala...tettttttt....hihi....
okeh gudnyte...mudah2an malam ni ada mimpi indah...hehehehe..

*byebyebye*

p/s: tiada gmbar untuk menggambarkan kata2 dari sekeping hati aku..cehhh!!
        sakit tengkuk sebab lama sangat mngadap laptop!! padan muka!!

[mynewmenadieya]


2 comments:

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

kunci utama cuma sabar. heheheh~ peace!

mynewmenadieya said...

hahahaha..tq kawan..teheeeee....:P