Pages

Thursday, October 6, 2011

setenang air di kali..

.assalamualaikum.
hye uols...entri kali ini merupakan entri yang tenang2 sahaja..
lame betul dah rsanya xrasa tenang macam ni..
Alhamdulillah..semua kesabaran aku sedikit sebanyak semakin membuahkan hasil..
dan aku bersyukur..

sabar

ditambah pula dengan keadaan sekolah yang teramatlah tenang,,
xperlu bergegas nk masuk kelas bagai...
dan hanya boleh duduk di meja menyelesaikan segala urusan yang tertangguh..
indahnya waktu ini...walaupun kerja banyak yang perlu diselesaikan, tetapi aku dapat menempuhi semua itu dengan satu perasaan yang tanpa kelam kabut dan tidak menyempat...

beribu2 kesyukuran aku ucapkan....
Terima kasih Ya Allah..
Sesungguhnya Engkau Maha Adil....



p/s: Terima kasih memberi aku peluang menempuhi episod cerita ini..


[mynewmenadieya]


No comments: