Pages

Wednesday, October 26, 2011

perasaan ini~

.assalamualaikum.
lama betul rasanya aku xupdate story aku...
byk bnda yg bermain dalam kepala aku saat ini..
tp xterluah..susah nk diungkap,ssh nk dilafaz....
biarlah prkara tu bermain di benak fikiranku sendiri..

dan ketika aku menulis ini..
sebenarnya aku sedang berada di satu kawasan yang terlalu asing dalam hidup aku..
*asingla kan..kalau dah mmg xpnh dtg sini...heeee..

berbekalkan sebuah laptop...yang di sisinya secawan kopi..
juga kusyen yang empuk dan tv yang terpasang tanpa ditonton...
aku dengan perasaan yang "waahhhhhhhhhhhhh..lapangnya fikiran......ringannya kepala...bestnyaaaa..."
haa kau...!! rasa xnk balik pun ada...

m0od holiday dah datang...xtau apa dalam kepala ni..
around diz week..bbrpe prkara yang mengejut telah aku tempuhi..
siyes..kdg2 aku rsa bertuah..kadang2 aku rasa xpercaya...
hermmmm.....

tapi...walau macamana pun...
aku bersyukur atas kurniaanNya...

"Ya Allah, andai ini yang Engkau janjikan..Aku bersyukur Ya Allah...sesungguhNya Engkau memang tidak pernah memungkiri janji"

"semoga permulaan ini akan menjadikan hidup aku  lebih bermakna"

tak putus2 ucapan syukur dari bibir mungilku...dan memang aku teramat bersyukur...

ok...cukuplah setakat ini sahaja coretan ikhlas dari fikiran menerusi jemari runcingku...aku sendiri tak tahu betapa berterabur dan tanpa motifnya entri aku kali ni..yang penting...blog aku dah diupdate!! haha....
apa punya motifla...busuk punya orang!!

*bye*

p/s: menikmati ketenangan dibandar U untuk seketika...homestay yg best!! xnk balik boleh x?!! heeee~

[mynewmenadieya]


No comments: