Pages

Thursday, September 1, 2011

menulis dengan hati~

*assalamualaikum*

awak....
knpe kite dipertemukan?!!

awak tau x....
saat kite dipertemukan..saya mmg langsung xkenal awak...
awak pun kan?!! 
saya tau....

saya sendiri xtahu knpa saya begitu senang nk kenal dengan orang...
desprate ke saya?
kurang kasih sayang ke saya?
knpe ada orang simpati dengan saya dan bawa saya jumpa dengan awak?

atau saya ni cuma bahan ujian awak?
means..kalu awak jmpa saya, saya ni elok pada mata awak..
awak akan terima saya?
dan kalu xelok atau xbekenan..awak boleh tinggalkan saya suka hati?
mcm tu?!!

awak....
saya dah penah rasa kecewa...
dan kecewa saya kecewa yang terlampau kecewa...
dan saya takut untuk rasa kecewa tu lagi...

saya xsalahkan awak...
saya cuma salahkan diri saya...
knpa cepat sangat saya nk feeling2 kt awak?!!
padahal jmpe pn xsgt...

siang tadi saya tengok lagi profile awak..

saya terkejut dan saya macam duga sesuatu...
tp.......


xpelah awak...saya ni tulis ikut sedap ati je..
saya mtk maaf sbb selalu usha awak..
dan selalu amik tahu pasal awak...
mulai sekarang....
saya xkn amik tahu hal awak lagi...
dan saya doakan awak jmpa bahagia awak....


slmt tinggal awak..
assalamualaikum..

[mynewmenadieya]



No comments: