Pages

Friday, September 16, 2011

cerita ramadhan~

.assalamualaikum.
dikala engkau membaca ini, sebenarnya entri ni dah lapuk dalam senarai post aku,cume tggu nk send je..tp akibat dari ketiadaan gmbr,aku hold skjp...

okeh..ini cerita,bulan puasa punya cerita..dan cerita bermula....
bila tiba bulan puasa, peluang2 macam nilah yang akan kita ambil untuk saling berjumpa dengan sahabat handai yang sudah berkurun lamanya xberjumpa..xketinggalan juga aku...haha,cantek punya intro..ala2 karangan zaman muda mudi dulu~


jumaat/19hb, minggu ke2 puasa...*oh,sebulan lepas sudahhh..haha.. memb2 tyme sek kt sentosa dulu halo2 sama aku, ajak join derang punya event, berbuka posa di zamzam arabic shalam..mmg kelllasss btllah tmptnye kan...rm3+/head..


nahhh,kau mkanlah sampai sendat!! haha..aku no hal lah bab2 join ni skrg, coz da dok kt rmh, xde jauh2 mcm dulu,lagipun xtrikat ngn ofis hourkn..ngeee...


so, aku g sana dgn kerol (memb sekampung aku), die dtg pickup aku kt rmh..sampai tol rawang, ayuni plak join kami..so kami b'3 lah dalam kete tu..lain2 nek kete lain, adelah dlm 2-3biji lagi..


sampai sne masing2 pumpam..pumpam..bertukar cerita bagai..haha..yang kau cerita ini, yang aku cerita itu, yang sana bergelak2,yang sini tersipu2..haha..banyak benor kerenahnya..apepun sangat2 menyeronokkan, 9thun xjmp kot..mau xgamat keadaan hall tu kalau dah 17org yg datang dan bukak cerita masing2~


so..amacam?!! meriah gilokn?..hehe.thanks to fadhlan la sbb ajak aku...




p/s: habis cerita bab ini, nnt aku update lg cerita buka posa ngn memb sek rendah plak!!heee~


[mynewmenadieya]

No comments: