Pages

Sunday, June 26, 2011

tahniah mydearest fren hanizah~

.assalamualaikum.
hari ini adalah hari bahagia sahabat sebangku sekolah aku dulu2,,
dipendekkan cerita,,aku dengan penuh penghormatan dan kepercayaan telah menjadi 'wedding flower' dia,,haha...leh plak,,,tp xpe,,xmnjadi masalah kt aku pun,,skaliskale tumpang glamour pengantin apesalahnyekan,,hihi,,

apapen,tahniah kt memb aku ni,,semoga bahagia dalam menempuh alam perkahwinan,,tanggungjawab sudah semakin besar, semoga perkahwinan anda diberkati,,hehe~

jum2,,usha pic si gojes,,hek3~

b4 masuk masjid,,,

babak2 penuh dramatis,,,aduhai,,bile turn i ni ye,,hihi~

haaa,,ni memb2 sek rendah aku dulu,,2 yg bju peple tu da kawen,anak 2 dah,,hehe,,tp still nmpk mcm ank daro lg,,hehe~

hehe,,haruslah,,pengapit bersame pengantinnye,,,

diatas pelamin,,harus control ayu2 gitu,,hehe~

menuju ke meja untuk sesi potong2 kek,,

pastu bincang2 plak,,,
pengantin: eh diah, nk kne suap2 jugak ke,,segan kot,,
aku: ala,,ko suap je,,kalo ko malu, ko suap kt mulut ko sndri,,sng crte,,haha,,

sesi makan2 yang wajib,,,
pengantin pompuan: abang,ayang dah lapo ni,,npe pengapit kite ni wt bodo je ek,,xlayan kite pun,,
pengantin laki: ala ayang, dorang jelasla tu, xdpt jd mcm kite,,xpe2,,nt abg suapkan ayang ns ye,,

haaa,,yang ni aku xtau nk dialog ape dah,,,tp nmpknye bersemangat sungguh memb aku sorg ni,xmcam pengantin lagsg,,haha,,die sukati selamber badak die je nk terjerit2 nk panggil sape2,,haha,,,sempoilah ko jah!!

last but not least,,,ni jela yang sempat nk tunjuk muke,bergambar sekali,yang lain ade yang dah blk,,tp xpela,dtg jgk,,yg xdtg 2la,,a bit disapointed,,huhu~


p/s: dialog2 adalah rekaan,,haha,,xde koje kn,,sonok tgk memb2 sume da tkr sttus,,hihi~



[mynewmenadieya]