Pages

Monday, March 7, 2011

apabila tiga hati menjadi satu~

.assalamualaikum.

minggu lepas adalah minggu busy aku..sebagai guru data anti ponteng, maka diawal2 bulan, aku adalah yang akan bertempek, berkampung di bilik HEM untuk menganalisis seluruh isi kelas untuk setiap tingkatan.bermula isnin sehinggalah jumaat, waktu balik..selagi belum 5-6pm, bukan akulah 2..sadis!!


hari sabtu pula adalah mesyuarat PIBG, di mana aku sebagai kaki dan tangan sekolah berhak dan harus akur untuk turut serta dalam mesyuarat tersebut, walaupun hanya hadir dan duduk, cuma jasad je di sana,,fikiran, entah ke mana!!


usainya mesyuarat, xmenyempat2 aku nk balik, ada agenda penting yang harus aku penuhi, yakni memenuhi kehendak jiwa dan raga, sebagai penghargaan kepada diri setelah 3bulan membanting tulang.. ini adalah harus!!


maka tempat yang dituju adalah Mid Valley, bersama kami si 3 dara,,masing2 dengan target masing2,,fulus pun tidak sabar2 mahu bebas dari lubuk poket, mungkin lemas!! haha~


dipendekkan cerita, perjalanan bermula dari rumah ke rawang dan parking di KTM,,*sengaja tidak mahu direct ke midvalley, sebab dah tau,,kompem2 susah nk park,,keluar rumah selepas zohor dan pulang semula di sebelah malam arround 11lebih camtu,,kt tren mase nk blk,terserempak ngn kak cik,,katenye baru pas jmp zhaf,,tp,,,aku xde rzki terserempak ngn die,,(T_T),,huhu~


*beberapa gambar sebagai tatapan*
layan BR dulu sebagai pembalik tenaga,,heeee~

kami si 3dara,,nama adik beradik,,tp sumpah muke sume laen2!!huhu~

kakak dan anis~

bersama beg yang menjadi pilihan hati adikku anis,,vincci mari!!

menikmati kenny rogers bersama~

ok,,lastsnap,,tym ni dah kul9lebih,,,cuak jugak kot2 terlepas tren,,hii~



*merekalah pengubat duka, sangat bertuah,,,tbe2 mata berkaca,,thanks GOD!!*



p/s: thats all, next month g mane plak ye?!!huhu,,


[mynewmenadieya]






2 comments:

Fathiha Zainal said...

Wah! Wahhh.. Bkn men lg kmu yea.. Ble nk blnje kte ni?? ;p

mynewmenadieya said...

meh la dtg sni,,,,rinduuuu~