Pages

Saturday, February 19, 2011

kadet polis @ stadium mini KKB vol 2

.asssalamualaikum.
berbalik kepada janji aku, kali ni aku selitkan beberapa pic la untuk tatapan merangkap bukti yang aku g iring budak kawad semalam,,hehe,,perlukah?!! okeh,abaikan!!

bosan gler kot dok tercongok kt stdium 2,,maka,pagi2 lagi arm n mekna dah ajk aku dok lepak kt kedai mkn seberang jalan 2,,,huhu,,otai ckgu2 ni, blh g melencong meraban meronggeng kt pekan kkb 2 skali,smntara tgu budak2 kawad,,haha,,,

okeh,jom usha pic budak aku,starting dari bkumpul nk g, sampai dalm bas nk blk,,hehe,,,best budak2 ni,,sakit otak layan,,,enjoy,tambah2 aku je sorg ckgu pengiring dalm bas 2,,,sme naek ngn budak2,,huhu,,ape aku kesah,,,haha,,"yang penting kite epy,,,epy,,epy,,yang penting kite epyyyy~yeayyyy!!!"


b4 gerak, mesti nk snap dlu,,hehe

semangat nk g kawad,chaiyokk!!

yg ni epul, merangkap SM,,tahniah2!!
seramai 1++ merangkumi 17buah sekolah,,
pemilihan wakil daerah untuk 40 L dan 40P

sementara tgu budak laki,,,

lunch hour,,,sian budak2 neh,,leteh!!

di sebelah petang,,platun sudah dipilih

mahu pulang sudah,,,,,tgu kemunculan bas

last snap,b4 bas sampai,,aku pun dah nmpk mcm budak2,,haha,,,awekmude kot!!




p/s: bangge menjadi guru pengiring coz majority yg terpilih wakil daerah dari sek aku,,hehe,,tahniah kpd budak2,,see da leg r!!heheh~





[mynewmenadieya]


No comments: