Pages

Tuesday, July 26, 2011

nonsense~

.assalamualaikum.
lame betul rsenye x mengadu damba kt belog nih..
xtaula nk mule dri mne...
ati rse xsedap je,otak rse bercelaru je,
trse kje mcm byk gilerrr je..sumenye adalah 'jer'!!

kt mne lagi nk luahkan isi hati, kalu bukan kt belog kn..
saat ini,ape yg terlintas d lubuk fikiran,adalah ape yang aku taip skrg..
ayat toksah ckp,mmg haram bercelaru,
tp abaikan.hanya jari jemari runcing kusyuk menari di atas keyboard..

hati aku?!!
lame xbercakap pasal hati kn?!!
ntah, tuhan sahaja yang tau..yang aku tau,hidup ade pasang surut, biar aku sorg yang rase ape yang sedang melanda aku saat ini..mmg kdg2 mls gler aku nk pk..
tp kdg2 aku terpakse pk dan kadg2 tbe2 terfikir..
letih!!

atau......
mgkin kdg2 hipokrit itu perlu!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
speechless
.
.
.
.
.
.
.
.
out!!


[mynewmenadieya]



No comments: