Pages

Sunday, April 17, 2011

alahai anak-anak muridku~

.assalamualaikum.
semalam panitia KHB telah menjalankan 1bengkel untuk pelajar2 tingkatan 2,,
di mana aku sebagai guru mata pelajarannya harus hadir sebagai fasilitat0r juga merangkap pembantu kepada penceramah untuk melancarkan sesi ini.0keh,,cukup!!

selepas habis bengkel, aku telah dijemput oleh budak2 aku untuk j0in da club,, di mana mereka telah merancang untuk celebrate brday party salah sorang dari mereka. aku pun dengan senang ati menurut tanpa membantah,,,eceh,,,sp0rting la plak cikgu ni kan!!

jadi, sasaran dituju adalah KFC,,normal place lah kot kt area ni,,haha,,apepun aku layankan aje,,,bile lagi k bermesra ngn dorng kn?!!kn?!! kn?!! ok,,sebagai bukti,,meh aku sisipkan beberape detik kenangan,,,hehe,,,


*ni lah brday gurlz kite, liyana*

*antara budak kelas yang same2 memenuh dan meriuhkan ruang KFC*

*alol0lo,,meh ckgu suap meh, special feeding untuk ank murid ckgu,,hihi*

*sesi berkenang2an dengan mereka,,,sungguh sporting ok,,,best!! tq yana, sudi jemput ckgu,,hihi*


p/s: u'olls mmg sp0rting abislah,,nextym jemputla ckgu lg k,,hihi,,b0leh?!!


[mynewmenadieya]




No comments: